Startpagina
 
 
||||||||
COACHES RHC
WORKSHOPS
FEEDBACK
GOEDE DOELEN
OVER RHC
SHOP
NIEUWS
Hoge bloeddruk
Artrose
COPD
Hart-/vaatziekte
Kanker
Chronische darmziekte
Angst en depressie
CONTACT
Herstellen
Zonnesteek, Hitte
Overtraining
Onderkoeling
Drinken
Eten
Dehydratie
Train je voeding
Zwangerschap, lopen, voeding
Blijvend gewichtverlies
Overgewicht
ZWANGERSCHAP, LOPEN, RISOCO'S
UITLEG BUTTON
VRAGEN BIJ KLACHTEN
kortingspas
RHC vragenlijst Klachten Bij Hardlopen
jouw trainingsschema
hoe fit ben je
kies je begeleider
 







       



Kies je trainingsschema

Running Health Center heeft voor de meest gangbare afstanden standaard trainingsschema’s. Stuur een e-mail naar info@runninghealthcenter.nl met de keuze van jouw trainingsschema en je ontvangt gratis per mail binnen 2 dagen het gewenste schema.

Wil je toch frequent en intensief van de begeleiding van onze atletiektrainer gebruik maken en een gratis, standaard trainingsschema van ons ontvangen, dan betaal je voor de begeleiding € 49,95. Maak dit bedrag over op rekeningnummer 162460511 t.n.v. Running Health Center. Hij kan je, indien bij klachten, eventueel doorverwijzen naar de andere specialisten van Running Health Center

Ben je niet zeker dat het trainingsschema het juiste schema voor jou is, raadpleeg ons dan. Heb je een blessure, of ben je minder valide, wil je afvallen of zijn er andere persoonlijke zaken die een rol spelen? Mail het ons en wij kunnen voor jou een trainingsschema op maat maken. Stuur ons een mail met jou wensen naar info@runninghealthcenter.nl en maak € 24,95 over op rekeningnummer 162460511 t.n.v. Running Health Center. Wij sturen per mail jou het gewenste op-maat-trainingsschema.

Ook kun je gebruik maken van ons trackingsysteem. Klik op de knop "Get Started" en
maak € 24,95 over op rekeningnummer 162460511 t.n.v. Running Health Center. 

 

Standaard gratis trainingsschema

Afstand                                   aantal weken                          frequentie/week

20 minuten volhouden              08                                          2 - 3

45 minuten volhouden              08                                          3

60 minuten volhouden              08                                          3

5 kilometer snel                      08                                          3

10 kilometer snel                    12                                          3

15 kilometer volhouden            12                                          3

½ marathon snel                     16                                          4

½ marathon volhouden             16                                          3

Marathon snel                         16                                          5

Marathon volhouden                 16                                          4



 





 
 

 
© Running Health Center 2012 Ontwerp: Mangoa  |  Techniek: Sporteronline

                                                          TOTAALADVIES VOOR DE HARDLOOPSPORT